Bekräftelse av e-postadresser!

28.09.2020 kl. 16:25

Finlands svenska spelmansförbund har tagit i bruk ett nytt medlemsregister i Desky. Desky är Webbhusets tjänsteplattform på nätet och skräddarsydd för finlandssvenska föreningar.

Vid överföringen av uppgifter från gamla till nya registret följde även alla e-postadresser med. För att få en klarhet i vilka e-postadresser som är i bruk så har Spelmansförbundet via Desky skickat ut en bekräftelseförfrågan till samtliga e-postadresser. Mailet kan lätt uppfattas som spam, men är det inte. Så var vänliga och bekräfta era e-postadresser om ni önskar få nyhetsbrev från förbundet framöver. De som inte fått någon bekräftelseförfrågan har haft en felaktig e-postadress i förbundets register. Från kansliet har vi varit i kontakt per telefon och rett ut den korrekta adressen.

Ni som varken fått mail eller samtal saknar e-postadress i vårt register. Om ni önskar få nyhetsbrev från förbundet, var vänliga och skicka era e-postadresser till kansliet@spelmansforbundet.fi

Det är också beklagligt att förbundets hela namn inte framkom i bekräftelseförfrågan, utan endast det förkortade namnet Spelmansförbundet. Saken har nu åtgärdats.

Pia-Stina Sarin