Nordiskt dansläger för unga

18 Januari 2019, 17:00 - 20 Januari 2019, 14:00

Du som är 15-30-årig folkdansare eller spelman från ett nordiskt land är välkommen till lägret för att lära dig folkdanser och folkmusik från de nordiska länderna och för att knyta sociala kontakter med likasinnade.
Vi dansar och sover i Vindängens skola i Esbo (nära Helsingfors).
Lägret kostar 40€.
Programmet börjar 17-tiden på fredagen och slutar 14-tiden på söndagen.
Anmälan senast 17.12.2018 till Finlands Svenska Folkdansring, folkdansringen@folkdans.fi eller +358 40 3523688

Ta med ditt glada humör och upplev Finlands vinter tillsammans med andra folklore unga!
Hoppas vi ses i januari!
Kram; Emma, Emma och Kenneth

Arrangör: Finlands Svenska Folkdansring r.f.

Ladda ner mera information här