Folkmusikläger för barn och unga

31 Juli 2019 kl. 09.00–02 Augusti 2019, 15.00

Plats:  Lappfjärds folkhögskola

Tidpunkt: 31.7 - 2.8.2019

Kursledare: Kirsi Vinkki

Målgrupp: Barn och ungdomar som spelat sitt instrument något år och som gärna spelar tillsammans med andra

Kursavgift: 100 euro för Spelmansförbundet medlemmar, 120 euro för övriga. Priset inkluderar undervisning, kost och logi samt deltagaravgift till spelmansstämman i Tjöck 2 - 4.8.2019.

Arrangör: Finlands svenska spelmansförbund r.f.

Anmäl dig senast 30.6 till Finlands svenska spelmansförbund:

e-post: kansliet@spelmansforbundet.fi

tfn: 0500 560 209

Lappfjärds Folkhögskola
Lappfjärdsvägen 765
64300 Lappfjärd

Anmäl dig

Skriv siffran 2 med bokstäver: