Till en del av evenemangen i Händelsekalendern ska man anmäla sig på förhand. I de flesta fall kan man anmäla sig direkt genom att trycka på knappen "Anmälan" som finns vid respektive evenemang. Anmäler du dig till en kurs eller ett läger är det viktigt att vi också får information om ålder, spelvana och vilket instrument du spelar. Det hjälper lärarna att förbereda sig så att alla deltagare får ut mesta möjliga av kursen.

Till Spelmansförbundets Sommarstämma och Vinterstämma kan man inte anmäla sig via hemsidan. För dessa evenemang måste man använda den anmälningsblankett som läggs ut på evenemangets egen sida. Du kan delta i våra stämmor även om du inte är medlem i Spelmansförbundet. Kontakta vårt kansli så får du all information du behöver.

Folkmusikkurs med Marianne Maans

02 April 2022 kl. 09.00–17.00

Spelmansförbundet arrangerar en folkmusikkurs i Gillesgården i Åbo lördagen den 2 april 2022 kl. 9.00 - 17.00. Som kursledare fungerar Marianne Maans. Kursen hålls i Gallerisalen på andra våningen.

Kursavgift:

Anmälningar skickas till Spelmansförbundets kansli senast torsdagen den 17 mars 2022.

Gillesgården i Åbo
Auragatan 1
20100 Åbo

Anmäl dig