Digital FÖRBUNDSDAG 20.3.2021

20 Mars 2021 kl. 15.00–17.00

Medlemmarna i Finland svenska spelmansförbund kallas till FÖRBUNDSDAG som hålls via videokonferenstjänsten Zoom lördagen den 20 mars 2021 kl. 15.00. Stadgeenliga ärenden.

För att kunna delta behöver du anmäla dig till kansliet@spelmansforbundet.fi

Meddela till vilken e-postadress länken till mötesrummet samt årsmöteshandlingarna skall skickas. Om ni kommer att vara flera personer vid samma dator, meddela alla deltagares namn vid anmälan. Skicka anmälan i god tid, dock senast torsdag 18.3.2021. Önskar du/ni årsmöteshandlingar per post så behöver kansliet få veta detta senast torsdag 11.3.2021.

Mera info om det praktiska i samband med att Zoom-länken skickas ut.

via videokonferenstjänsten Zoom
65610 Korsholm

Anmäl dig

Skriv siffran 5 med bokstäver:

Finlands svenska spelmansförbund är en organisation för befrämjande av finlandssvensk folkmusik och finlandssvenska folkmusiktraditioner. Förbundet skapar kontakt mellan spelmän och spelmanslag i Finlands svenskbygder. Adresser till spelmanslagen finns under fliken förbundsinfo.

Du är hjärtligt välkommen till alla händelser du hittar på våra sidor fastän du kanske inte spelar själv och annars bara är intresserad av spelmansmusik. Tag modigt kontakt med oss och kom med!

Kommande evenemang

29
30
31

Spelmansförbundets spelmansstämma ordnas varje sommar. Stämman ambulerar mellan olika orter i Svenskfinland.